Reclama un Ofiter

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Reclama un Ofiter

Mesaj Scris de Alexav_Harris la data de Mar Oct 03, 2017 10:04 pm

INTRODUCERE
Cetăţenii pot reclama orice ofiţer al Los Santos Police Department pentru încălcarea legilor sau a procedurilor departamentale. Angajaţii poliţiei trebuie să păstreze, cu orice preţ, un standard înalt de profesionalism cel puţin când işi îndeplinesc datoria oficială ca ofiţeri ai păcii. Aceste reclamaţii sunt menite să creeze o legătură între public şi conducerea departamentului şi, de asemenea, să fie tratată ca o metodă de certitudine că angajaţii departamentului au un comportament adecvat prin sancţionarea celor care încalcă normele impuse prin lege sau de departament.

Investigaţia unui ofiţer trebuie să fie mereu calitativă şi tratată cu imparţialitate. Această procedură de a reclama angajaţii noştri ne asigură că putem stabilii cauza incidentului, identificarea problemelor şi rezolvarea acestora într-un mod adecvat.
Procesul de reclamare

PASUL UNU — ÎNŞTIINŢAREA DEPARTAMENTULUI
Orice cetăţean este invitat la una din locaţiile de mai jos pentru a completa o reclamaţie:
Los Santos Police Department, Headquarters, Administrative Services Bureau
1 Pershing Square, Los Santos, SA 97337

PASUL DOI — FORMULARUL PLÂNGERII
Departamentul a elaborat un formular pentru reclamaţiile la adresa angajaţilor. Toţi cetăţenii care doresc să reclame un ofiţer trebuie să completeze şi să folosească această cerere. Internal Affairs Division şi LSPD Staff Officers işi rezervă dreptul de a accepta doar reclamaţii pertinente însoţite de dovezi considerabile. Odată ce IAG acceptă o plângere, aceasta devine un document oficial în cadrul Los Santos Police Department şi face parte din ancheta în desfăşurare.

1.Numele si Prenumele
2.Varsta
3.Domiciliu
4.Ofiterul In Cauza:
5.Explicatie:
6.Motivul:

(( ATENŢIE:
Dacă aveţi CCTV sau dashcam ca dovadă la plângere, trebuie să faceţi tot posibilul să aduceţi dovezi Out of Character, fie acestea video-uri sau screenshot-uri. O plângere nu va fi acceptată fără dovezi OOC, implicit toate plângerile fără dovezi OOC vor fi ignorate.
Ţineţi minte că putem să invităm reclamatul să verifice dovezile dacă credem că acest fapt ne va ajuta în rezolvarea anchetei. Nu este responsabilitatea noastră dacă din dovezile aduse se poate deduce cine sunteţi.
Internal Affairs Division işi rezervă dreptul să ignore orice plângere pe baza unui incident mai vechi de 31 de zile.
Dacă reclamantul recurge la orice formă de a întrerupe legăturile caracterului cu departamentul (ex. namechange, arestarea, etc.), Internal Affairs Division îşi rezervă dreptul de a respinge plângerea sau înceta ancheta, de la caz la caz.
Nu ne implicăm în reclamaţii legate de pedepse "prea aspre" sau faptul că trebuia să fiţi "sancţionaţi mai lejer" sau cu "alte acuzaţii" pentru că este "prea mult timp" numai dacă aveţi dovezi numeroase şi clare pentru a dovedi acest fapt. Un exemplu poate fi faptul că aţi fost închişi pentru jaf armat şi voi spuneţi că trebuia să fiţi închişi doar pentru jaf sau alte chestii de genul.
Trimiteţi toate plângerile prin PM către contul Internal Affairs, conform acestei proceduri. ))
PASUL TREI — ÎNŞTIINŢAREA RECLAMANTULUI
Odată ce o reclamaţie a fost trimisă, aceasta este analizată şi respinsă sau acceptată. În funcţie de verdict, reclamantul va fi înştiinţat. Dacă o reclamaţie este acceptată, ancheta va începe.

Ne rezervăm dreptul de a nu înştiinţa publicul cu exactitate despre pedeapsa pe care un ofiţer a primit-o în urma unei reclamaţii fondate.

Dacă o reclamaţie este acceptată, ancheta poate dura minim între 14 şi 28 de zile.

Alexav_Harris

Mesaje : 11
Data de înscriere : 02/10/2017

Vezi profilul utilizatorului http://vr-rp-ro-pd.forumgratuit.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum